Varför jag inte bloggar varje dag...

Hej igen! Jag tänkte bara berätta varför jag inte bloggar varje dag. Det finns flera anledningar.. Oftast beror det på att inget intressant händer, det kan också bero på att jag bara loggar in och gör mina uppdrag och sen loggar ut igen, vilket inte alltid är jätteintressant.
Jag kommer blogga minst på måndagar och tisdagar, då vi har dåliga sluttider i skolan (det har vi visserligen varje dag, måndagar är vår tidigaste dag) och jag har dans (måndagar) och ridning (tisdagar) och pga skolan hinner jag knappt logga in.. :(
 
Tar fortfarande gärna emot svar på min fråga om ridklubb ;)

Jag vet att det här inte är mitt roligaste inlägg, inte direkt roligt över huvud taget, men tänkte bara berätta i fall någon någon gång undrade ;)
¡Adiós! (nej, jag pratar/läser inte spanska XD)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0