Juluppdrag och Ny häst igen, igen XD

Hellu!
 
HÄST
Idag kom ju araberna! Dom är ju så sjukt söötaa!!! Så jag kunde inte låta bli att köpa en!
Så jag kan ha köpt upp typ alla sc jag har *Rodnar*... Men har köpt 3 hästar, och alla kostade runt 900 sc så... Och jag älskar hästar! XD
 
Jaja, köpte araben med färgen palomino :D
 Fick namnet Brightice! (:
 
JULUPPDRAG:
Ligger lite i efter i juluppdragen... Nån som vet hur långt efter jag är? (:
Hjälpte jultomten att kasta julklappar i skorstenar :P
 
Sen hjälpte jag rådsmannen i SGB. Då fick jag reda på hur lat Felix är XD
Riktigt lat..! Han står ju precis nedanför trappan!! XD
 
Ska göra ett till inlägg direkt efter det här, ska skriva om Everplay :D
 
Så, see ya for now! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0