Uppdrag, spöken och lite 'avskrivning' av mig

Hellu igen!
 
Idag har jag fångat en skuggsökare och lämnat till Avalon i vd. När jag var klar med det skulle jag försöka levla min ponny. Jag tävlade i fg ("Andra hållet i skogsbanan" eller vad den nu heter) och mitt Spotify som jag lyssna på tog slut (har gratis-versionen och lyssnar för länge XD) och jag faila TVÅ gånger på tävlingen, sen satte jag på musik på yt istället och slog nytt rekord på tävlingen... Bra fast lite störande..... Miniflower levla iaf :D
På vägen ifrån fg hittade jag ett 'morots-spöke'
Sen hittade jag ett till spöke vid slottet. Efter det körde jag pumpatävlingen, och hamna på 14:de plats idag! Det är säkert snart ändrat (om det inte redan gjort det), men jag ät ändå stolt :D
 
På tal om något helt annat, så stör jag mig lite på en sak. Jag hoppas att folk inte tar illa upp när jag säger det här för menar inget illa. Folk får fortsätta om dom vill det, men vill bara säga det ändå... Jag stör mig på att folk skriver 'js' och pratar om Jorvik Stallet, eftersom js (i mitt huvud iaf) står för 'Jorvik Shillings' så  det blir lite konstigt för mig.. Jag tycker bättre om förkortningen 'jvs' som Rebecca kom på (kan säkert varit andra som kom på det också, men det var hon som kom på det först av mig och henne). Så som sagt, hoppas folk inte tar illa upp, men det kändes bra att få skriva av sig det där.
 
 
See ya another time (I hope)! Adiosie (min vackra stavning på spanska 'Adios' (vet inte om jag stava rätt på det där men...)) See ya anyway! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0