Barnvakt (dagligt) och Ny häst!

Hellu!
 
Idag var det dagliga juluppdraget att man skulle vakta Hannibal och Alexander (eller vad dom nu heter XD), var tvungen att ta en bild, var... Intressant.. Att kolla på
Dom var snabbare än mig också O.o
 
Funderade ganska mycket på att köpa en häst idag, eftersom mitt sr går utom 6 dagar... :'( Velade hit om dit, i minst en halvtimme tror jag.. Sen efter mycket om och men slutade det såhär:
En söt liten ponny, som fick namnet Everplay. Min första hingst i stallet XD
Jag skrittade hela vägen från jvs, till Gröndal! Kändes ganska långt... :/ Sen, väl inne i Gröndal, travade jag till 'tunneln' på andra sidan där jag vände och började galoppera omkring i skogen. :D Jag trodde han skulle va långsam, typ väldigt långsam, men det var han inte!
Everplay stog i Flows box när jag kom tillbaka till stallet, och Flow stog i boxen brevid. Så det slutade med att dom får stå i samma box i fortsättningen. Men dom passar väl ihop, eller?
 
Info om Everplay kommer snart, ska bara lära känna honom lite bättre först ;)
 
Aa, that's it for now :P See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0