Juluppdrag och Ny häst igen :P

Hellu!
 
Idag spelade jag med Rebecca större delar av tiden. Vi hade picknick på Paddockön.
(funderar på varför jag va så mörk....)
Vi använde 3 picknickkorgar, minst XD Jag hade 7 st, varav 5 'satt ihop', och Rebecca hade också 5 st,  så jaa..
Sen gjorde vi juluppdrag ihop.
Jag låg ju lite efter, men efter att ha övernattat en gång, var jag ikapp Rebecca :D
 
Sen köpte jag ju en ny häst :P
Det blev den svartaste Friesern, som fick namnet Ashrider!
Funderade på att vänta med att köpa en Frieser senare, men valde att göra det nu! Dels för att jag älskar Friesrar (XD) och för att dom passar bättre i rött än vad Goldflame gör, och det är ju jultider XD
 
Har nu tre hästar att skriva om eftersom jag inte skrivit om varken Everplay, Goldflame eller Ashrider. Dock vet jag inte när jag hinner göra det... Kanske hinner med någon imorrn, då vi slutar skolan tidigare än vanligt (sportsday), men vi har rid-avslutning så bara kanske hinner, men ska fixa det så snart jag kan!
 
Sen tror jag att jag ska skapa en ridklubb snart :D Tror jag ska skapa den på fredag, men vi får väl se ;)
 
Cya later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0