Den här veckan...

Hellu!!
 
Sorry för jag jag inte bloggat på typ en vecka.. Det beror på att vi har haft lite att göra i skolan, träningar (två st av olika slag XD) och det fanns många uppdrag (huvudberättelsen) så det blev lite sena kvällar och hann därför inte blogga då.. Och igår spelade jag inte alls, då jag inte mådde så bra (gör väl inte det nu heller, men bättre iaf..).
 
Men här är vad som har hänt sen förra helgen, med en massa bilder XD (vissa saker kanske kommer i fel ordning då jag inte är helt säker på vad som hände när...)
 
Utanför sgb var det dimmigt och rosa ljus (som jag i nuläget inte tycker om alls..!) Där inne såg jag några röda streck 'åka' omkring (sånna som man inte ska rida in i, då dom fångar en, eller liknande) när jag såg cad det var för något (skuggsökare) var det första jag tänkte på druidträningen "Bättre fly än illa fäkta", tror till och med att jag sa det högt! XD
 
Väl inne i sgb sprang folk omkring och var rädda, dom såg lite kul ut faktiskt XD
 
Häxan Pi var lite konstig. Klart jag har brottom om sgb håller på att gå under! Och är en spricka en liten detalj? Den va faktiskt okej att överdramatisera, vilken jag inte gjorde! XD
 
Det här tyckte jag också lät kul :P
 
Sen lyckades jag hitta Meteor ich återförena honom med Linda :D
 
Sen kom.. Eftertexterna... Igen.....
 
Än idag håller jag på med dom där dumma sprickorna.. Hade hört att dom var jobbiga, men trodde inte dom skulle vara så här jobbiga! Bortsett från det har jag inte ett ända uppdrag! Kom på teorin idag att sprickorna var ungefär som hjärtan-uppdragen, typ, fast ingen har ett hjärta över sig.. Men har ingen aning så om nån vet när uppdragen fortsätter så skulle jag uppskatta om den berättade det! :D
 
Idag var jag lite uttråkad och åkte till DC (Dark Core, basen mitt ute i vattnet). Dock fanns det inget att göra där... Sen tänkte jag åka tillbaka och insåg att jag inte kom därifrån! :o
Dom där dumma vakterna var ju ivägen! När man kommer från andra hållet rspringer man ju längst väggen bredvid, men från det här hållet kom man inte upp där!
 
Medans jag funderade på hur jag skulle ta mig från DC, kom en annan tjej som jag gissar hade uppdrag där. Jag blev nyfiken på vilket uppdrag hon höll på med så jag följde efter henne, lite diskret (vet inte om hon märkte mig då men..) Sen hade hon lite problem med vakten som var där.. Jag hade insett att dörren man springer in genom när man är på DC första gången, den kom hon inte genom, alltså var det andra gången hon vär där. Så när hon kom bort till där jag var, sprang jag ner för trappan där man kommer till Justin och dom när dom har möte med Katja. Tjejen följde efter, så hon hittade väl fram tack vare mig! :D Vet dock inte om hoon vet att jag försökte hjälpa henne XD
 
En stund senare kom jag på hur jag skulle ta mig från DC! När man va på DC andra gången, fick man ta en genväg längst ett rör. Kom på att jag kunde ta den vägen! (jaja, kom på att jag kunde ta den vägen när jag såg röret...)
 
Så till slut tog jag mig faktiskt ifrån DC, tillbaka till ljuset i gåd! :D
 
Jupp, that's it for now, see ya later people! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0