Inget sr i julklapp för mig i år...

Hellu!
 
Som ni kanske vet får man 3000 sc om man blir sr (lifetime) innan den 19:onde dec. Jag har lite 'små-hintat' om det hemma, men mina föräldrar är extremt dåliga på att förstå sig på hintar... Till slut frågade jag i princip. En stund efter vi slutat prata om det, berättade min mamma att jag inte skulle få nått sr i julklapp. Jag blev då, på sätt och vis, glad. Mest glad blev jag för att hon berätta, då hade jag ju ett val att göra. Hade hon inte sagt något, och jag väntat till jul och inte fått något, hade jag ju blivit besviken. Men nu kunde jag ju välja att köpa för egna pengar. Efter mycket om och men, frågade jag pappa om vi kunde fixa det.
 
När jag skulle logga in höll jag på att bli GALEN! Aldrig hade det tagit så lång tid för spelet att ladda..! När jag tillslut kommer in, är jag äntligen sr igen -Life Time, och sjukt glad! Så glad att komma överallt igen, men mest av allt:
Hoppa! :D Looooveee IT!!!!!!!!!! :P
Haha, kanske överreagerar lite nu men, aja XD
Sen hade jag ju över 3000 sc också, så kan ni gissa vad jag gjorde?
 
Självklart:
Vad gör man annas med sina sc!? Haha, det finns ju andra saker att göra för sina sc också, men det mesta kan man köpa på js också... Utom hemstall, som jag också behövde byta, by the way ;)
Så då hade jag min nya häst, en Chestnut-färgad Andalusier som fick namnet Goldflame
Dock är nog inte jul hennes högtid... Röd är inte riktigt hennes färg... :P Men Love her anyway! Det känns ganska stor skillnad från innan. Del är hon större, sen är hon snabbare.. Och jag har ridit ponnyer dom senaste veckorna (med några, ganska korta, undantag)! Så skillnad är det! Jag har också inplanerat att köpa en Frieser snart, men inte ikväll...
 
Det finns en nackdel med att ha blivit sr idag.. Jag vill ju spela, spela, spela! Men, det är söndag, alltså skola imorrn, så måste lägga mig..! Och jag blev lt vid strax efter 9, på kvällen... Hehe XD
 
Aja, måste lägga mig nu :'( See ya later people! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0