Snöööö!!!!! :D

Hellu!
 
Idag kom snön till SSO! :D Och vem gillar inte snö!?
Okej, vissa gör väl inte det men...... Jag älskar snö! XD Hehe, men snön har ju halvt smält bort hemma ju... Så kul med snö på sso iaf! :D
Snööööööö!!!!!!! :D
 
Jaja, jag kanske överdriver liiiite, men det är min första jul på sso! So I'm happy!
 
Tävlade i ponnyloppet, och kom på, precis innan ett hinder, att jag inte kunde hoppa längre! Sååå störigt! Sen var ponnyloppet mycket lättare när man kunde hoppa, nu va man ju tvungen att rida runt, vilket inte alltid var det lättaste...
 
Jag vill också säga förlåt för att jag inte bloggat på ett tag... Men hade sista provet på teminen (bortsett från dom som har spanska..) igår, och hann knappt spela igår kväll... :( Så, jaa, förlåt!
Det är 13 dagar kvar till julafton, och 9 dagar kvar till skolavslutningen (fre, 20 dec)! När har ni skolavslutning? (:
 
See ya later, my lovely readers! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0