Träning med Flow

Hellu!
 
Igår hann jag inte skriva något, och knappt idag heller.. :/ Idag hade min syster konsert så vi va och kollade på det (plus att jag behövde skriva en svenska uppsats), så än så länge har jag inte hunnit spela.. :(
Nu är det också exakt 2 veckor kvar till mitt sr går ut.. :'( Jag kommer förmodligen inte köpa nytt direkt, dels då det var då jag levlade Nova till level 15 (orkar inte riktigt levla nu..) och då jag hoppas få det i julklapp så jag slipper betala själv XD Men det kommer jag säkert inte få då jag fick mitt nuvarande när jag fyllde år... :/
 
Aja, let's don't worry 'bout that now XD Igår tränade jag dressyr med Nova igen. Körde lite hoppning först, men Nova ville bara ut därifrån så det blev inte jättelänge. Efter det tävlade jag i, vad jag kallar det, sbc (står mer om det lite senare i inlägget).
Var sjukt nervös innan, låg på 17:de plats nästan hela tiden, men kom in på 11:e! :D Tävlade igen nån timme senare och kom 12:a, låg 8a men red in i nån dum sak typ i slutet... -.-
 
Tränade med Flow också. Hon var lite sur under dressyren, hon var ganska duktig men försökte springa fortare lite då och då. Efter en stund hade hon helt tröttnat och började sparka bak-ut (stav?)
Men vi körde lite till ändå, sen red vi över till B-delen av rh och hoppade istället. Flow flög över hindrena och var väldigt glad, och snabb :D
 
 
Tillbaka till sbc, enligt många kallat jsc.. Nu ursäktar jag, i för väg, för att jag 'klagar' lite igen.. Och ni behöver absolut inte läsa det här om man inte vill. Men i mitt huvud står JS fortfarande för 'Jorvik Shilling' och SC för 'Star Coins' alltså blir jsc en blandning av dom olika pengar vi använder i spelet.. Jag har också funderat på varför folk kallar det för jsc, eftersom tävlingen går inte igenom Jorvikstallet och det börjar inte där heller.. Det börjar mer bredvid stallområdet. Sen gådc, är ju döpt efter 'Gylleråsarnas Dal' inte platsen den startar vid, det är därför jag kallar det sbc (Skördebyggden-championat, för den som inte förstog det), alltså döpt efter hela området (eller vad man ska säga) som gådc.. Så än en gång, förlåt, jag menar inte att någon ska ta illa upp eller så.. Jag måste bara få ut det någonstans utöver till t ex Rebecca.. Skriver jag det här inbillar jag mig iaf att någon läser det och förhoppningsvis förstår vad jag menar.
 
See ya later alligator XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0