A Long Story Short

Hellu!
 
Idag har det hänt en del, så jag ska försöka berätta det så kortfattat jag kan(alltså blir det många bilder :P), då jag verkligen borde gå och lägga mig.. (Jaa.. Så här går det för mig att lägga mig tidigt... XD)
 
Först fortsatte jag med uppdraget "James Mardrömmar".
Vi 'såg in' i James drömmar med någon maskin-sak.
Alex berättade att det var Katja (tror jag hon hette iaf...) som kidnappat James när han var liten. Vi var tvugna att få bort James mardrömmar, fast först var han ju tvugnen att vara lite självisk:
Sen skulle vi ge James 'skrämhicka', så jag gick till Demaskusgruvan (stav?), klädde ut mig till et spöke (passar bra in i Halloween-trider, hehe XD) och när James kom, skrämde jag honom. Han låtsades att itne bli rädd, men vem blir inte rädd för det här?
Läskigt, eller hur!?
 
Haha, sen regnade det stenar hos Jasper. Jag fick hjälp av Häxan Pi med stenarna. Vi gjorde en regndans eftersom vatten upplöste stenarna. Till och med Miniflower dansa!
Haha, jaa.. Sen smög jag omkring och gömde mig för stora-svarta-saker-som-jag-bara-kommer-ihåg-hette-något-med-skugga..!
 
På min druidträning (ska bli populär (everybode loves me! (or not..))) skulle man springa runt, runt (en av dom då) och hoppa över bommar, inte för långsamt då kom bomben. Jag hade vissa svårigheter med den träningen... Det stog att man inte skulle rida för långsamt och inte för snabbt, så jag tänkte att jag inte skulle rida snabbaste och red istället halvsnabbt. Men då kom den dumma bomben ikapp mig. Dom första, typ 5 gångerna, hoppade jag för tidigt (precis i början) så fick köra om. Sen gjorde jag samma sak några gånger till.. Sen visade det sig att rida det snabbaste man kan på en ponny, i level 8, med snabbhet 16, är ett bra tempo... Kände mig duktig då, vääldigt duktig...
 
Jag TROR jag har löst mitt så kallade 'ridklubb-problem', men jag måste verkligen lägga mig nu, så kanske berättar imorrn, om jag hinner.
 
La Revedere! (Ja, jag kan liite Rumänska (inte alls mycket, bara några ord (få) och några få 'fraser'...))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0