Star Rider -is everything!

Hellu!
 
Rubriken kanske inte stämmer helt nu men...
 
När jag logga in idag dök det här upp:
Men jag stog utanför jvs, så förstår varför.. Mitt hemstall blev mls igen, utan att jag behövde betala (som tur va). Och jag är glad att jag stoppa in en massa kläder/utrustning i min ryggsäck då jag inte heller kommer åt garderoben längre...
Det jag saknar ABSOLUT mest, och knappt klarar av att inte kunna göra... Är this:
Insåg det när jag skulle hoppa över ett staket, så om nån såg mig då kanske odm trodde jag.. Inte såg.. Staketet.... Men jaa... Kommer nog rida in i fler saker dom närmsta dagarna, och jag saknar att kunna hoppa sjukt mkt, och hatar att inte komma typ någonstans!
Vid NH (Nilmers Högland) finns det ju en väg till sg, jag red upp där (då avspärrningen inte fanns, som den gjorde innan man blev sr) sen kom det upp en text, looking like this:
Blev jag sur....
Senare red jag in under bron till SB, då jag vet att man inte ska komma där ifrån som icke-sr, utan att ringa upphämtning.Red och red, och inget stoppa mig! Sen red jag upp på vägen som senare leder till bl a vg (om man svänger...) där blev jag skickat tillbaka till ml.... :(
 
Så jag säger det bara, Star Rider är en sak man vill ha! Framför allt efter att ha varit det...
 
Sen lyckades jag levla Everplay till level 3, tror det kommer ta ett tag att levla båge honom och Flow, när man bara kan tävla i 4 tävlingar... (FP-tävling kan jag fortfarande tävla :D)
 
Aja, ska lägga mig, lite trött efter att ha pluggat i ca 3h.... :/ såå, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0