Saker från i fredags (och några andra dagar :P)

Hellu!
 
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag.. Har bara inte haft tid... :/ Jag tog lite bilder och så i fredags, men skulle på Halloween-disco i skolan, så hann inte lägga upp det (kom hem vid typ 22 och va sjukt trött...). Så tänkte lägga upp det nu. (Lite kanske är från någon annan dag, kommer inte ihåg vad som hände när...)
 
Jag matade Miniflower med en morot för första gången, vet dock inte om hon fick i sig den då jag konstigt nog stog lite långt bort :o
 
Jag hamnade ju på 14:de plats i pumpa-tävlingen. Dagen efter kollade jag om jag fanns kvar på listan, och det här hittade jag:
Hade hoppat ner 3 platser, men fanns kvar bland dom 20 bästa!!! :D
 
På tal om något helt annat. Jag har ju mitt hemstall i jvs, och när jag ska till gåd så (insåg en gång att det gick rida över vattnet mellan sb och resten av Jorvik (som man kan va på) ungefär vid rh) vill jag ta en annan väg än över bron och den vägen. Men rider alltid fel.... När jag en gång äntligen red rätt, och nästan var inne i gåd insåg jag att jag inte hade några uppdrag där längre..! Jag har bara uppdrag just nu med sån där hjärtan (öka ryktes-nivå), och skulle göra mina Druid-träningar i vd. Så jag fick vända och skulle ta transporten från vg, men när jag nästan var framme mötte jag Rebecca och Willy! Tråkigt nog skulla hon åt andra hållet än vad jag skulle.. :(
 
That's it for now! TTFN (Tata for now (förkortning jag lärt mig från en poster om mobiler och sånt i skolan XD))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0