Uppdrag, ridklubb etc.

Hellu!
 
Idag insåg jag att julförsäljnings-ståndet i sgb stog åt fel håll! :o
Hon står ju på fel sida!! XD
 
Sen skulle jag fiska med Everplay. Me don't like fiska... -.- Idag när jag fiska hos fiskegubben i ml (kommer inte ihåg vad han heter....) då sa han en sa han en sak, som jag tyckte va lite konstigt:
That's wierd!
Sen red jag iväg och fiska. Om någon undrar varför jag ogillar att fiska, här är anledningen till det:
"Bra fiskat! Men fisken slet sig..." Man får ju upp det ca 60% (om inte mer) av alla gånger man klickar vid rätt tillfälle....!!!! :(
 
Tror jag blivit medlem i typ 3 klubbar idag (hoppade ur två av dom). För den jag var med i innan va jag tydligen inte med i längre... Don't know why.. Men det händer typ hela tiden. Just nu är jag med i Amazing Tornados (http://amazingtornados.blogg.se/) och än så länge verkar det som en av dom bästa klubbar jag varit med i! Breva Moa Goldland på sso, och bli medlem! :D
 
Info om Everplay kommer ut så snart som möjligt! Men inte idag... :(
 
See ya later folk! XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0