Jul, fiske, trädgård och solnedgång

Hellu!
Sorry för att jag inte bloggat på ca 1 vecka.. Men har typ bara loggat in och tagit hand om hästarna ich loggat igen... :(
 
Men igår kom juluppdrag med onsdagsuppdateringen! :D Jultomten står i Jarlaheim med några uppdrag! Det är roligt, tycker iaf jag, men längtar till snön både irl och på sso! :P
 
Efter dagens juluppdrag, fixade jag nästan alla dagliga uppdrag i trädgården, kan den aldrig bli klar!? :/ Efter det red jag till gåd och gjorde fiske uppdragen. Efter att jag fiskat torsk såg jag solnedgången, precis vid stället man fiska på!
Tyckte det var snyggt så var tvungen att ta en bild XD
 
Mitt sr går ut om en vacka! :'( Fast på sätt och vis tycker jag det är bra (med betoning på 'på sätt och vis') då det är lättare att orka levla Flow, eftersom man inte har så mycket annat att göra..
 
Nu blir det inte mer för idag, har franskaprov imorrn och är helt enkelt typ utmattad eller nått.. Aja, whatevah XD See ya later! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0