Juluppdrag och ett sorgligt 'hejdå'...

Hellu!
 
Igår hann jag inte blogga då det blev lite sent.. Men kom då med i SB fiskeklubb :D
Fiskade också första gången med dom idag:
(fiskar nordsjösik vid dgh (De Glömda Hedarna))
 
På väg till gåd, för att fiska lite mer kommer jag på att jag kanske ska ställa upp i gådc, för sista gången innan mitt sr går ut.. Tvekade lite, pga hästen jag hade, men körde endå -för skojs skull.
Tävlade med min ponny i level 2, mot massa andra, större hästar. Dom jag kunde se var typ alla i level 15, utom en frieser som va i level 14... Så ni kanske kan gissa hur det gick ;)
När jag var i mitten av långbryggan/långbron (fick hjärnsläpp och kommer inte på vad den heter...) hade jag ca 30 sekunder kvar. Rider så fort det bara går, och självklart ska man inte hinna i mål! Slutade på 17:de plats med två 'portar' kvar till mål... (34/36, tror jag det va)
(målade över folks namn, då jag inte tror man får lägga upp bilder på andra så (vet att det bara är ett spel), utan deras tillåtelse (kunde inte direkt fråga alla efter ett champ, lite mkt folk..))
 
Sen fortsatte jag med veckans juluppdrag, kommer dock inte få göra fler i år... :'(
Tyckte det va lite kul, det rådsmannen sa om James så... Jaa..
 
Gjorde också lite dagliga juluppdrag.
Tyckte det var lite konstiga saker att slå in. Varför ger man bort en svan, en bomb och en kanon!? Och hur kommer det sig att paketen blev så små!? :o haha XD
 
Nu har jag bara lite kvar att säga för idag..
Jag lämnade Everplay i en av hagarna utanför jvs, för sista gången.
(juste, fick två tomteluvor hos tomten i jh, den jag har på bilden och en gul, stickad)
 
Har också en bild på det sista jag såg som sr första gången.
(Kanske skulle tagit ner ryggsäcken och chatten innan jag tog bilden... XD)
Men här stog jag innan jag loggade för dagen, loggade sista gången som sr... :'(
 
Känns som jag kanske överreagerar lite här men.. XD Kommer sakna att vara sr!
Jaja, jag ska bli sr igen (det har jag bestämt XD) men inte förns efter jul där någonstans. Tror jag sagt det innan, men säger det igen isf, hoppas på att få lt i julklapp så jag slipper betala själv XD hehe, I'm so smart! Vet dock inte om jag kommer klara ca 20 dagar utan sr... :/
 
Föresten, kommer INTE sluta blogga bara för att mitt sr tar slut, började ju innan jag var sr då ;)
Åh! Känns så inte som över 3 månader sen jag börja sso-blogga! Och det känns inte som 3 månader sen jag blev sr! Minns allt som om det var igår!
 
Well, well.. Har en hel del att säga hejdå till idag så, let's make a 'lista' ;)
Alla jag vill säga hejdå till nu:
  • Mitt sr
  • SB
  • GÅD
  • Hela SG (alltså där dom transporterna funkar (-ml och fp))
  • Mitt hemstall (jvs)
  • En hel del kläder och utrustning som inte fick plats i ryggsäcken
  • Men viktigast av allt, er/dig -my lovely bloggläsare :D
See ya everything/everyone!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0