Hemstall, fråga och.. Eh.. Jaa... Vanliga, konstiga jag?

Hellu!
Idag har jag äntligen bytt hemstall! (till jvs (Jorvikstallet, Min kompis Rebecca Bravestorm som kom på (säkert någon annan som också kommit på men..))) När Skördebyggden öppnade hade jag 21 sc (Star Coins), alltså 4 sc ifrån att kunna byta hemstall... Men idag fick man ju veckopeng :D 
Jag behöver också er hjälp, jag funderar på att skapa en ridklubb men funderar på om det är en bra idé.. Så nu står det mellan att skapa en klubb, eller samla till ny häst/nya kläder (för att få ny häst skulle jag nog behöva köpa nytt sr (star rider) för, eftersom mitt går ut om snart en månad.. :( ). Så nu undrar jag vad ni tycker, jag blir väldigt glad för svar! :D Ni kan svara i kommentarerna eller maila mig på [email protected] tacksam för svar (som två av mina vänner inte gör... (you know who you are ;) And I don't like when I get the answer 'gör som du vill' (eller i den stilen) I ask because I want an real answer..! (Menar absolut INGET illa med det där!))
 
På tal om något helt annat, bara jag som gillar att rida på staketet (eller vad man nu ska kalla det) på bron till Paddockön? XD
 
Well, well, that's all for now! Ses Folk! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0